Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



Tak dak keja -.-
10.1.12 | 0 comments






 
 
Hello , disini saya ingin menyatakan , saya rindu budak senior sangat-sangat. Senior form 2 tahun lepas rindu budak form 1 tahun lepas tak? rindu tak? rindu tak? cakap rindu cepat aaa . Kalau dak kena belanja eden . Entah-entah senior pun dah tak ingat kat saya kan :'( Nur Liyana tak yah wat sedih lah weh! 
 
Aku rasa mcm nak patah balik 2011 lah , rindu 104 ! Hahaha. sekarang duk 202 , belajar belajar belajar , bising bising bising , eh , tak sebising 104 dulu. So , itu sangat boring. Baca blog aku pun juga boring, so , tak payah baca lah , luahan hati saja nih! Kalau nak baca , apa salahnyaa! Dipersilakan. 

Tadikan ada cikgu Faisol masuk , dia cikgu ganti lahh . Aku ni duk depan , biasalahhh budak BAIK kenalah duk depan. Puih! itu pun sbb trpaksa ngok liyana woii! Cikgu Faisol tu ronda-ronda lah satu kelas , pastu dia duk kt meja guru depan aku lahh! Aku , Nana , dgn Amanina duk depan . Cikgu pun tanyalah soalan kt kami . 
 
Cikgu Faisol : Kelas 202 best lagi ke kelas 104 best? 
Kami :  104 *secara serentak* 
Cikgu Faisol : Haha! Awat plak? Nana : Kelas ni , km rasa mcm km ni budak blur. 
Aku : Depa semua pandai ah ckgu. Nina : Tu ah , km ni mna pandai sngt. Cikgu Faisol : Hahaha! 
*duk diam jap Aku : Kelas 104 2012 budak pompuan banyak comel2 . Nina : Ha , tau tk pa , bnyk comel2 . Cikgu Faisol : Haha . Kelas 104 2011 pun banyak comel2 jgk.
Kami : Hahahaha! kembang km ckgu. 
 
Haha, aku share perbualan tu sure korang akn ckp atau terdetik di dlm hati ," Perlu ka nk share?," Hahaha. Aku tau2 , tapi , aku saja larh. Nama pun blog luahan hati kan , dah lama den tak post nih , jadi , wa men hentam ja nk buat entry apa pun.Hahaha.

Hari tu , aku dah nk buat entry waktu 31 Disember 2011 , tapi , damn ahhh! Ttba laptop buat hal. Macam mna tah window tak leh bukak segala bagai. Stress *smbil ikut gaya Gary.Sapa tgk Running Man tau laa.hehe* Pastu , hari jumaat hari tu , baru pi hantar. Orang yg repair tu ckp , Window tak leh bukk lah. Kena masuk balik pa benda. Aku tak paham. Dia suruh mbik hari sabtu , so , ambik2 , makan segala bagai , terus bukak . Bila bukak2 tgk , photoshop , photoscape dan segala file yg dh di download . Semua tak dak :'( Nanti nak kena download lain lah. Aigooo , menunggu masa yg lama tuh! Sabar sabar sabar! hehe. 

Kat sekolah aku ada lah dapat kawan baru , nama dia Farahin , pendek Ayien . Ada lah kawan aku yg sorang tu mcm mna tak tau tak puas ati dkt Ayien tu. Aku ni mcm rapat skit dngn Ayien tu, so , dia jelez ah! Dia macam tak bagi aku kawan dgn Ayien. Hahaha! Ngok wey , sapa suruh cari pasai ngn Ayien wktu dia mai dulu ? Salah faham ja pun. Kan dia dah tak berapa nak kawan dgn hang. Sabor je lahh. 
 
Haha. Okaylah. Blog ni luahan hati aku ja. So , kalau nak baca tu , err silakan. eden tak kisah. Kalau boring tu , tak kisah jgk. Hehe :D 



NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh