Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



Untitle again
31.1.12 | 0 comments




Assalamualaikum , Taraa , tgk ada perubahan kan dkt blog aku? mmg ah , aku yang edit. Takkan nak transform sendirik kot. hihihi lama doh aku tak update , Alhamdulillah , blog aku tak berhabuk atau penuh dgn lalang. Cuma ketinggalan ja. hihi . Aku sibuk dgn homework doh , tak selalu pulak nk check blog nih , sebab aku tau tak de apa2 perubahan pun . Alangkah bagusnya kalau blog nih transform dia punya rupa sendiri , sumpah tak penat2 dah aku nak edit segala bagai . hihi ._.



Hihi , kat sekolah ada orang benci kat aku ? oh terharunya :') haha . Aku tak kenal langsung budak tu weh , aku jumpa depa pun aku senyum ja . Problem ke dgn aku punya senyum? huh ._. Haha .Time tu aku ade nak pi toilet kan , kelas diorang dekat sangat dgn toilet  Aku pergi ah jalan  dkt tepi kelas diorang , aku siap dengar lagi , diorang duk kutuk aku doh. Eee , perempuan ni , karang aku mention jgak nama dua orang perempuan nih . Eey , sabar je lah.


Hahahaha , itu je aku nak cita , LOL ;P




NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh