Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



Sekian lama..
6.4.12 | 1 comments


Assalamualaikum.

Hai awak. Lama gila doh tak update. Edit je lebih, tapi duk pakai blogskin tu lah. Haha, bulan feb hari tu aku cuma update pasal masuk give away tu ja. Hahaha kantoi tak dapat. Wuwuwuwu maluuu sikit ah , lepastu , bulan march tak update langsung. Busy lah weh. mana sempat ;p hahaha.

Eeee weh nanti birthday aku hari kantin. lol. Hahaha, Tapi an, tak best ah. Hari koko kali ni tak de budak tu kat sekolah. Dia dah pindah. Haha k relax ;p Haha wehh rindu sangat kot kat budak tuu. Sangat sangat sangat sangat rindu. hahahahaha. Kfine.


Hari tu , ade birthday kawan aku , nama dia Mira. Sebelum birthday , Mira tu kan. Aku ade ah ckp kt seorang bdk lelaki nih kan, aku tanya dia, aku patut bagi hadiah ke dak. then kebetulan esok tu birthday kawan dia gak. Pastu, aku pun tak tahu dia jelez ke apa sampai tak layan aku. Then esok sekolah tu pun dia tak layan aku langsung. Aku pun cita ah kat Amanina , dia kta, tak payah layan dia terus lah. Dia ingat kwn dia handsome sngt ka smpai hg nak minat. Aku pun gelak. Sampai hari ni aku tak kawan dgn dia. Lol aku mmg benci dia pun.

K dlm ajk pengawas aku jadi , bendahari. Argh aku kena pegang duit utk budak form 1 dengan budak form 2. Jangan buat pasai ada tangan yg gatal nk ambik. Huh huh. Hari tu, ada budak form 1 tu bagi hilang kertas tu, cikgu suruh aku kutip untuk form 1 dengan form 2 terus. Hambik! Susah gak jadi bendahari nih. *menjerit* LOL  

K sayang semua .Hahahaha ;p

NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh