Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



Alhamdulillah
13.9.12 | 0 comments


Assalamualaikum
Syukur Alhamdulillah,kita masih dipanjangkan umur.Dan boleh lagilah baca entri yang yana buat ni.Hehe. Pagi yang indah ini, oh maksud yana pagi buta yang indah inii.Yana masih belum tidur lagi sebab yana tak leh tidur hmm.Baru tadi je nak tidur then teringat balik waktu kelmarin.Sebenarnya yana banyak sangat cerita dekat anda semua.Fewwit.Tapi yana pendam sahaja kerana kekurangan masa.Plus plus plus yana malas nak update blog ni.Sekarang peluang yana nak update.

29/8/2012 – 2/9/2012
Hari ni yana ponteng sekolah weh.Ehem. Yana ponteng bersebab k.Sebabnya yana pergi Pahang.Sepupu yana tunang sih.Dah keluarga yana pergi en takkan yana nak duk dekat rumah.Bosan duduk sorang-sorang.Jadi yana pun ikut lah.Kami bertolak dari rumah Pak Ngah.Pak Su,Mak Cik yana pun pergi.Meriah wooo. Dengan anak-anak paksu yg ramainye.Keke.Tapi dalam kereta yana,4 orang je.Kitorang sambut merdeka sekali woooooo.Since tak nak cakap bnyk.Sbb best sangat pergi sana.Hahaha jumpa kerushhh.Mana crush pun tipu je heh.

Gambar candid kat atas ni. Ni pun ambik dekat paksu, camera yana time ni tak da battery ++ yang yana tangkap banyak camera cik.Sentap kejap.Hehe, cari aku! Betul!! Lol tetiba , yg tangan aku dkt bahu budak baju merah tu.Dia lah kerushh aku.Hehh. merepek.

Lepas tu balik Kedah, pakat duk tanya.Wey Liyana pi Pahang buat apa? Hg pi tunang ka? Err agak ah.Nanti aku cakap aku yg tunang korang terkezuttt pulak.terkejut ah sangat kan?Ustazah pun kata aku tunang dekat sana.Uwaaa , terlalu muda untuk tunang nihh.

8/9/2012
Cerita kedua, aku bebas dari bercouple.Alhamdulillah.Sebenarnya couple ni merimaskan k,sangat merimaskan.Entah la,semoga budak tu bahagia dengan future girl friend / wife. Sekarang bahagia dengan stastus single.Eheh heh heh. Ramai tak tahu aku single..Wuwuwuw. 

12/9/2012
Look up!Bukan tengok syiling, tengok gambar atas tu.Keh2.Aku dengan Amanina, hehe tangkap gambar tadi.Photographer,Ain Erlissa.Thanks omeyy!Abg Acap tau aku bawak camera and then dia geleng kepala pastu kata apa tah aku pun tak paham.Watlek Watpeace kami nak buat kerja sejarah.sbb tu bawak camera.
Euww budak ni siapa kenal dia?Tahu tak budak ni pernah buat macaron tapi tak jadi.Booooo.*ngumpat*Hahaha,kena paksa tangkap gambar ni. 

Again dengan Amanina, ada hamba Allah kata muka kami sama.Ya Allah tak langsung k.I nak jadi diri sendiri.Muahaha. 

Nur Amanina bt Suhaimi, budak omeyy yg suka perasan omeyy.Kah2.Kawan baik tahun ni,terlaluuuuu baikkkkkkkkkkkkkkk.Sabar je dengan perangai aku.Aku pun sabar je dengan perangan diaaa.



NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh