Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



KBH
6.8.12 | 0 comments

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hai semua. Apa khabar? Harap sihat le.So, aku nak cita pasal apa ni? KBH? Oh ok. Diorang awesomeee :D Eh bukan kitorang oohhcemm. lulz -.- Ok 

KBH ni maksud dia KemBudakHawt. Kami tak hot pun, saja letak. Kisah dia macam ni, ada time tu PKBM nak pi kem, then Amanina dia ckp ,''Wey , nak pi kem jugak,'' pastu, Aimy pi lah seqettt *bawak* dia. Aku punya gelak sampai terguling *tak baik tipu , bulan puasa ni* 

Pastu, bila tah Amanina, Aimy , Aiman dgn Dayah pi sekolah awai. Aku ja dak. Aku lewatt. Pastu , depa berempat bincang nak buat group , *sampai hati depa tak ajak aku bincang sekali* pastu, depa pun setuju lah. Pastu, aku pi sekolah, depa tanya. Aku pun okay je lah.  

Pastu, depa duk pikiaq nama kump. Amanina duk ckp 'Dream Team' minat sangat kot. Aku? 'Running Girl' akibat terpengaruh dgn Running Man. So, bila pikiaq2 balik, depa teringat time budak PKBM pi kem. So,decide nak namakan KBH. Dalam seminggu mcm tu kot, Aiman nak keluar dri group kami. Alasan dia, dia bukan budak hawt. Kami pun ckp lah, km pun bukan budak hawt. Kami buat suka-suka ja. Tapi dia nak keluar gak. Bagi pihhhh.

Haaa, nampak dak gambaq atas tu? 2NE1 , nampak tak? hehe. Group diorang cool macam group kami la.Fewwit.Hehe. Mehh nak perkenalkan ahli-ahlinya, 

Liyana a.k.a Park Bom
Liyana itu aku. Dalam 2NE1, character aku Park Bom. Sebab?Aku paling tua T.T hehe. Yg lain semua muda berapa bulan je ;P Nothing to say about me.Next.

Amanina a.k.a Sandara Park
Amanina character dia Sandara. First sbb dia kedua paling tua, second. Dia memang nak jadi Sandara -.- Katanya, comel macam dia. 0.0 Yela yela, mmg dia comel pun. hehe. Dia kawan rapat aku.Kalau siapa kenal aku dkt sekolah, akn nampk ak jalan dgn dia je. Sampai ad org jelez aih ;P

Aimy a.k.a CL
Fewwit. Ni character Aimy. First sbb dia nak jadi cool. So, CL kan cooooooool? Ye dok?Dulu Aimy ni paling muda dlm group sbb dia lahir bulan 11. tapi now dah tak dah. Maju sehhhh --' Hahaha. Dulu waktu kelas 104, aku rapat dgn budak ni. Now, duk kelas len T.T Hope tahun dpn masuk klas sama.

Dayah a.k.a Minzy 
Uri maknae. Hehe, Nama dia Hizatul Hidayah. tapi aku lebih selesa panggil Dayah.Dia muda dari kami, muda setahun.So, character dia Minzy yang comelllll. hehe. Dayah ni adik Aimy , so sebab tu dia boleh masuk group. Kalau budak junior lain, mmg dak dah. Istimewa k dia.


Hehe, macam bajet je kan?tapi mmg betul. Character 2NE1 ni betul2 sama dgn kami semua.Semua character ni berdasarkan tarikh lahir. Aku bulan April. Tu pun paling tua T.T Hahaha.Oklah takat ni je.Ppyonggg. 




NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh