Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



Bye zaman form 2
2.11.12 | 0 comments

Assalamualaikum. Hai awak semua sekalian.Hee atas ni gambar Hongki iteww.Comel kan?hehe.Tak leh ambik. Kite punye. *ambik Hongki bawak lari* Lewls tah pape.Argh, cam nak ambik tembikai tu then makan. Eh.Aku dah lari tajuk ni.Hari Rabu adalah hari terakhir aku di sebelah petang. Wuwuw cedih cangat.Entries ni dengan , Kelas 104 ni, lebih kurang sama lah.Hari terakhir kat sekolah.Tp yang tu sesi 2011, sekarang sesi 2012.Okay.

Waktu mai sekolah pun aku dah rasa sedih dah, first sebab hari tu hari last sesi petang.Second, sbb beg aku berat sangat.Ah tak de putera raja ke nak tolong? *mimpi aje*Pastu, masuk dalam kawasan sekolah, terus pi surau.Masuk-masuk terus bincang pasal sambut birthday Aimy nanti.Macam2 ah km rancang! Beli pizza lah apa lah.hehehe best. 

Lepas solat, cikgu suruh  semua murid sesi petang kena berkumpul dkt tapak perhimpunan, sbb kena bgi dah buku teks form 2. Arh, time tu rasa macam sedih gak ah.Sementara duk tunggu giliran, aku dengan Amanina merapu macam-macam arh.Pasal apa yg dah kami lalui waktu form 2.

Then, aku dengan Amanina kerap pi tandas, sebab Amanina nak tengok hubby dia, si Ikhwan tu.huh!Aku nih menjadi peneman je.Hehe lepas rehat camtu, semua budak form 2 dapat buku teks form 3. Pergh siot semua cantik-cantik buku aku pilih. Hehe. Time tu, perasaan aku rasa macam tak sabar arh pulak nak form 3.Pastu, naik kelas tu check tengok cukup buku ke tak.

Lepas tu, aku , Amanina , Aliah duk cerita lah macam-macam.Pasal Galaxy Note lah, Kpop lah, serious best!Then, km baca buku form 3, yang tajuk 6:20. Buku tu best ohh.Lepastu, Pn Sofiah masuk kelas then dia suruh kami kemas bagai sbb nak tutup sekolah en?So, kami semua kemas-kemas arh kan.Pastu, ustazah Naimah suruh aku pi kelas 203, sebab nak panggil Wani.Pastu,ttiba aku mendapat satu berita yang sedih. AIN DAH NAK PINDAH! SEDIH TU WEH :'( 

Then bunyi loceng,semua turun.Time tu dah rasa kesebakan dah.Sempat salam cikgu Farah Deeba dgn Ustazah Naimah ja. Yang len tak sempat, sbb cikgu semua sibuk dgn PBS.Saya beruntung sbb tidak ada kena mengena dengan PBS tu.Balik-balik tu mmg riuh arh kan dengan perkataan BYE. Aku nampak Alif, aku pun lambai ah then ckp Bye. Pastu, dia pun lambai balik. Kawan dia gelak.Amanina pun.Ah maluu.

Keluar dari sekolah je. Aku ngn Amanina duk gurau lagi. Tiba-tiba , Farahin mai dkt aku then baling tepung! Pergh masuk mata aku!Time tu, aku rasa macam ahh malu gila! Aku balik jalan tunduk. Pandang bawah jaaa.Pastu, Adli, Ikhwan, Acap gelak dkt aku.Tapi, ada org puji aku "Takpa, kena tepung pun still comey," Tapi, pujian itu tidak memberi kesan kepadaku.

Akhir sekali, aku nak mintak maaf dekat semua budak kelas 202, kalau aku pernah tertengking, termarah, tergeram, terpukul, terkutuk, dan bermacam ter lagi. Aku mintak maaf okay?Okay takat ni je.Assalamualaikum. Bye.

NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh