Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



Result >.<
17.12.13 | 0 comments
Assalamualaikum w.b.t and annyeonghaseyo everyone!How are you?I'm fine but not that fine. Because? RESULT PMR ARE JUST AROUND THE CORNER. I'M SO SCARED >.< Most of my friends, are so excited to know the result like Chen and Chanyeol while me, like D.O, soulless and full of scared. lol xP 

Okay stop bajet omputih.Seriously aku takut sangat nih. Tau tak time pmr hari tu,aku bukan study sangat pun.Seminggu nak exam baru pulun study and time exam, aku tak study tapi aku tengok One Piece. I blame One Piece for being interesting that time >.< Hmmmm.

Aku redha ja result aku macam mana pun janji tak ada fail. Please >.< Nanti bila dah dapat result.Everyone will be like "Dapat berapa A?" Macam mana kalau aku tak ada A? HMM T.T Aku check semua jawapan yang aku jawab, ada yang betul ( boleh tahan banyaklah ) Yang salah tu, aku rasa macam nak hentuk kepala dekat dinding,sebab soalan senang aku boleh careless.Argh!!!!!Tambah-tambah Math....Aku harap Math,Sej, Agama, BI, BM dengan SC aku dapat A. Yang lain B pun takpa >.<

Then aku selalu nampak tweet kawan aku diorang mimpi dapat 8A lah 5A lah , semua fail lah. Aku tak pernah mimpi pun.Hmm actually aku pernah mimpi. Time tu dekat sekolah,dekat perhimpunan,cikgu panggil aku.Aku ambik result.Aku tengok result aku macam okaylah. Tapi aku tak pasti dapat apa. Then cikgu Faizah tanya "Liyana nak masuk kelas SC?" Aku tak minat science then cakap "Tak,saya nak ambik akaun," Lepas tu cikgu Faizah macam hampa then cakap dekat Pn Mariani ke Pn Sofiah tah, "Takpelah, bagi ja dia kelas Akaun,"Aku gelak then blah dari situ. Aku tweet pasal mimpi aku. Then Thuwaibatul cakap Liyana bakal dapat 8A la tu. Something like that.

Cakap pasal kelaskan,hari tu aku duduk makan dengan kakak aku.Aku tak ingat apa yang kami cerita sampai aku buka soalan "Kaklin, antara kelas SC dgn kelas Akaun,mana okay?" Dia cakap "Ambik kelas Akaunlah," Aku memang nak ambik kelas akaun pun lol. Then dia kata lagi "Kalau nak masuk sc, kena rajin hafal, kena rajin," Aku jawab "Nana tak rajin hafal, dan malas lol haha," Pastu kak lin gelak "Hah kalau macam tu,ambiklah kelas akaun," 


to be honest kan,


Aku sebenarnya


Tak takut pun pasal result


Aku cuma......


takut orang tanya pasal result. Hm.


Nanti aku,Aimy dengan Amanina nak beli barang-barang sesama >.< Yess!!! Hahaha I CANT WAIT.

Hahaha okay lah.Assalamualaikum.


Kyungsoo cute

and handsome 

ANNYEONG!



NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh