Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



List To Buy
17.12.13 | 0 comments
Assalamualaikum and annyeonghaseyo guys!Handsomenya Kyungsooo >.<  Aku nampak dia punya jerawat.Aku ingat mamat korea ni jenis jambu yg tak ada jerawat kekeke.Make up dia macam tebal lol.

Anyway,Aku update lagi guys! AHAHAHAHA Kali ni pasal barang yang aku nak beli pulak.Tapi mostly barang-barang sekolah ehehehe.And yeah, aku sebenarnya semangat nak beli barang sekolah ja. Tapi langsung tak ada semangat nak pi sekolah. Sekolah nak dekat dah woi >.< Tadi aku try tulis something, and guess what tulisan aku makin buruk wei. Ottoke >.< Lama tak tulis jadi cengginilah.hmmm

Okay tak nak buang masa.Haha mari kita teruskan,dengan list yang aku nak beli tu >3<


Firstly, BAG.

Okay,bag aku yg tahun ni dah koyak dalam tu.So i must buy new.Aku suka sangat bag macam bawah ni.Tapi, kat SP macam tak ada ja. Aku jumpa ni pun dekat online shop.Aku malas nak order.Hmmm.Menjamu mata jelah >.< Aku ingat nak beli warna merah tahun nih hehe. Wait, Do Kyungsoo suka warna hitam, nak beli warna hitam lah >.< I’m so obsessed.Tapi aku nak beli warna merah, Merah-Hitam lah >.< 

This bag are so cute.
I WANT THE RED ONE.

Mcm ni tapi warna merah, ada? hmmm



2nd, Kasut.

Okay pasal kasut. Aku tak tau nak beli macam mana. Aku ni pengawas. Macam pengawas yg tak bertanggungjawab pun ada. Aku tak mau jadi pengawas, so aku cakap dekat mak aku. Mak aku kata “Hari tu gegeh nak jadi,ni tak mau pulak” K. Aku kena jadi pengawas. Tunggu keputusan jadi ke tak je lagi. Tak berani nak beli lagi >3< Kawan aku ramai tak mau jadi pengawas. Dont leave me alone T,T

Tapi kalau aku tak jadi pengawas,aku nak beli kasut yang pelekat satu tu.Kalau jadi pengawas, pakai kasut tali ler.Hihihi.Plslah aku tak nak jadi pengawas T.T

This pls?

or this?
or this?!! Pls ada dkt SP pls.



3rd, Kotak Pensel.

AHAHAHAHA Kotak pensel, aku banyak ja kat rumah.Tapi kesah hape,aku nak jugak baru.Hehehe.Aku nak beli dekat kpop mechandise, kotak pensel yang ada gambaq abe kpop ke ape ke. HAAAA >.< Harap dekat situ ada gmbaq D.O hmm.

Okay gak kalau jumpa yang comey-comey skit.Hari tu jumpa yg comel,aku macam nak beli.Tapi, teringat balik list aku nak beli yang ada abe kpop. Letak then belah dari situ. LOL

Yg lebih kurang macam kat atas nih. Boleh?

or this?

Oh stop me please >.<



4th, Pen,Pencil,Pembaris and etc

Hat nih mmg wajib pun.LOL aku tak kisah jenama apa,aku Cuma pakai hat aku rasa selesa ja.Gunting dengan Gam tu tak yah beli dah kot >.< hehe.Selalunya barang-barang macam ni aku pilih yg paling murah lol.Aku tak beli yg cute-cute sbb tak tahan >.<



5th, Buku Catatan.

Okay buku catatan ni untuk tulis pasal homework ke apa ke.Tiap-tiap tahun mesti aku beli,tapi tak pernah jadi.hehe Tahun ni jer jadi, sebab aku pmr kan?kekeke. buku yg aku beli ni must cute and swag.

like this? Or any kind of book who inspiring me lah. hehehe.



6th Sticky Note@ Note pad

Okay yg ni aku tak sure beli ke dak hmm :0 Sbb tahun ni aku beli, dan agak berguna jugak kepada aku.Nak bagi surat cinta dekat abe senior ke oh tak maksud aku nak tulis apa-apa note lol. Kesimpulannya,must buy. LOL



7th, highlight/marker/pen warna

LOL yg ni patutnya masuk dalam kategori pen and etc.Tapi,aku tak sure nak beli ke dak.Tapi macam nak beli sebab yg tahun ni dah habis dakwat dia. Hehehe.


8th Stapler

Yg ni berguna jugak. Aku rasa macam nak beli sbb kawan aku selalu bawak :O Comel ja dia punya stapler.Jealous neh. Hahaha tak dak kena mengena.

cute nyaaa >.< 



9th, File.

Yg ni perlu,tahun lepas ni punya dah koyak.Kalau boleh nak yang ada abe kpop lagi lah >3< hehehe.Atau pun yang cute punya. But i’m still want to buy yg abe kpop punya kekeke.

yg lebih kurang macam ni? can ahh?




-out of barang sekolah-
Barang-barang yang bukan kaitan dengan sekolah pun aku rasa nak beli lol hehe ^.^


Botol air.

Yg ni tiap-tiap tahun pun aku beli haha tapi awal tahun ja aku bawak.Last-last,tak bawak pun.Pakat minum kawan atau pun beli air dekat kantin.Dahlah singgit,mahal >.< Hmm aku nak beli tumbler hat ada abe kpop tu.I’m going to find it >.< Klu tak ada,aku beli yg biasa jelah wuuu.

Yg macam ni. Haaaa. Kalau aku nmpak dua nih, aku nak pilih EXO ka Running Man?Hmm



Buku Diary.

Ahem,aku nak beli buku diary baru.Aku tengok dkt vm ada cecantik.Tapi style RM30++ Mmg tak arh aku nak beli.Hehehe,so aku nak cari buku yg nmpk cool kat dpn lol.Aku tak tau macam mana tapi lebih kurang macam bawah ni boleh?Pls?

Tak kisahlah macam mna jadi menarik hati >.<



Bandaids,

Hahaha aku beli untuk hadiahkan dekat kawan aku boleh?Idea SeKai lol.Aku rasa nak beli untuk diri sendiri sebab tahun ni aku ada luka tp terpaksa mintak bandaids dekat kwn aku. Tapi,aku tak pakai pun. And, mana tau ada abe senior handsome yang luka, aku bagi dia bandaids tu,then dia simpan macam Young Do. Kah kah kah berangan.


Minyak.

Ada bandaids mesti ada minyak kan,so aku beli minyak cap kapak jelah lol kahkahkah.Bila rasa pening,boleh pakai en ^.^


Badge.

A’AHH YG BADGE NI.AKU TAK KIRA AKU NAK BELI JGK.YG PASTINYA MESTI ADA PASAL ABE KPOP YG HOT TU.AHAHAHA. THEN LETAK DEKAT BEG THEN BANGGA OKAY. WOW.




Keychain ‘THIS IS MY BAG’

Aku suka tgk org pakai keychain macam tu,macam nak beli jer. Kekeke. Hari tu aku nak beli,tapi fikir faedah dia macam tak ada ja.Lagi pun,aku beli dgn mak and kak aku, nanti balik mesti kena soal asal beli yg tu.


lebih kurang macam ni lah.



Handcream/Losyen?Lol apa beza.

Why nak beli ni?Sbb tangan aku makin kasar lol nmpk gegeh?heheh aku nak beli yg EXO punya tuh >3< tapi kak aku kata “Apa faedah beli dia?” Hmm aku terus terdiam.Tak tau nak kata apa. Hmmm keke.And satu lagi handcream Etude House

yg ni handcream etude house. 

yg ni nature republic handcream T^T




Tshirt/Hoodies/Jacket/Sweater

YES aku tengah cari t-shirt sekarang nih.Aku tengok t-shirt yg besar-besar,cute-cute and omey-omey.Aku nak beli t-shirt wolf88 hmm. Sabar sabar >.< Hoo hoo hoo.




 Semua aku nak huwaaa >.< 



Handphone

Aku nak beli baru k yg ni serious.Telefon aku jatuh then retak wuwuwuw >.< So,tahun depan aku nak kumpul duit beli handphone.Aku ingt nak beli Samsung W, S3, Note 2. Aku nak beli Iphone 5 bgi sama dengan Do Kyungsoo. Tapi Iphone 5 terlalu mahal untuk aku memilikinya. Hmm.


Sticker?

Hmm motif?Nak lekat dkt kalkulator or apa-apa jelah keke.Cam tak penting ja.Tgklah mana yg harga dia seringgit ker hehe.


Kesimpulannya,aku dah list sesiap apa yang aku nak beli dengan aimy and amanina nati.Nampak dak aku punya semangat wahai kawanku yg trchenta?Harap-haraplah jadi apa yg kita plan tu kan T.T 

Okay gambaq kali ini tak banyak D.O. Sebab internet buat hal. HEHEHE. Semua dalam gmbaq ni aku ambik dekat google je. Credit to owner ^.^


NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh