Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



My loved.
22.12.13 | 0 comments
Hai assalamualaikum and annyeonghaseyo guys. Apa khabar?Aku sihat alhamdulillah. BTW GIF AKU NIH. HAIH KYUNGSOO KAU TAKLEH COMEL LAGI KE?ngehehe.


Okay aku nak update pasal my love. Ahahaha. Serious aku sayang gila-gila dengan diorang.Diorang special buat aku.Akanku renangi swimming pool di Cinta Sayang demi mereka ini lol.Haaa paling aku tabik dengan diorang,diorang selalu ja sabaq dengan aku walaupun aku selalu buli diorang.Kahkahkah xp 

DIORANG



Adalah.......


*jeng jeng*



Okay stop this pls.




KUCING-KUCING AKU. AHAHAHA. 


They are really special for me,seriously.Tengok diorang pun dah boleh buat aku senyum kengkadang.Okay dah skip.Aku nak tunjuk gambaq diorang ehee.



Yang dah hilang/mati

Ojeng! Hehe. Kucing yang paling malas dan aku paling sayang. Dia hilang satu keluarga sedih kot. hahaha.Dia nih paling pemalas,kalau nak makan,oranglah yang nak kena angkat dia.Kerja tidur aja. hehehe. Dia siap ada lagu lagi.Bwahaha dari ost Naruto. Lol.Rindu ojeng yg ada janggut nih.Oh ya belakang tu aku,ahahaha zaman darjah 1.

Lawan kucing bapak, Lawan kucing bapak. 
Ojeng ojeng.


Orochimaru. Dia nih comelllll. Bulu dia gebu. Tapi mati hmmm.


Sasuke, hehe kucing yang paling gangster and garang dlm famili kucing aku.Time kecik-kecik dia comel,besaq dia cemey.Ahahaha.Dia mati kena langgaq. Hmm bila dia mati en,kucing-kucing aku yang pergi merantau semua balik.Hahaha.Kerja-kerja mencuri ikan,mmg dia paling laju ler.


Chot. Dia special,sebab dia ada 6 jari. Bulu dia macam kucing siam.Lol tapi sayang ada orang ambik :((((


Cik yak, reason kami panggil dia cik yak sbb dia selalu berak.hahaha. Dia comel <3 Tapi dah mati dah hmmm.


Chit here <3 Kembaq Chot actually. Hehe ni gambaq time Chit dewasa. Time dia kecik-kecik cari tak jumpa atau dah terdelete maybe.Hmm,dia ni aktif tp sejak Chot hilang dia dah tak berapa nak aktif

Snappy atau Bubu. Dia nih,manja.Hahaha aku ingat lagi,aku ngn kawan-2 aku balik dari mengaji.Kami dengar ada kucing nangis.Tengok-2 dia, so aku bawak dia balik rumah. Mak kemain marah dengan aku.Last-last bela jugak. Dia tak hilang, tak mati tapi mak bagi dekat orang lain atas persetujuan aku :(((( 


Atan here <3 hehehe aku pun sayang dia nih. Pernah hari tu abah bgi dekat kawan dia, tengok-tengok dia cari jalan balik rumah aku sendiri.Ya Allah,sumpah aku nangis time dia balik tu. Dia ingat jalan balik rumah hmmm. T.T Dah mati dah hmm T.T


Nama dia Minah!!!!! hahaha,tapi perangai dia macam jantan hehe.Sayang gila dekat dia.Dia aktif sangat-sangat hehehe. Tapi dia dah mati hmm :((( 


Miley atau BEN10 namanya. Muka dia macam menyampah tapi comel.Hehehe.Dia bertahan sampai remaja lepas tu dah mati :(((

Shiro. Kucing yang paling pemalu. hahaha.Dah mati dahh hmmm

Tak ingat nama. kakak aku bgi nama pelik-pelik sangat.


 
Yg ni pun aku tak ingat nama dia apa.Tapi dia nih mmg photogenic. hehehe <3 

Yg warna hitam tu Sofea Jane.Dah mati. Sebelah dia,Si Gemuk.Masih hidup.Diorang ni pasangan paling sweet di kalangan kucing-kucing aku. hehehe <3

Totomato. Hehehe dia mmg aktif gila berbanding dengan hyung dan unnie dia.Aku paling suka dia nih. Tapi dah mati hmm :((




Tatsmato. Dia nih paling ganas. Pernah dia gigit aku sampai lukaa :(( huhuhu dia dah mati hmmm.

Oyen.Pernah bela dia satu hari ja.Lepas tu dia hilang.Tak taulah sebab kucing-kucing aku semua tak menyenangi kedatangan beliau.


Ni Chocomato. Hehehe dia mmg manja. Selalu duduk atas riba orang. Gigit kaki orang, aku geram jugaklah.Aku pernah marah dia,then dia merajuk dengan aku.Aku pujuk dia, dia kembali ceria lepas tu gigit kaki orang lagi. Ingat lagi,before dia mati, dia mai dekat bilik aku.Gerak gerak aku, aku mengantuk then tertendang dia hmmm. Ya Allah, sedihnya. 



 
Anak-anak tammy.Hehe,tak sure nama apa.Dah mati dan hilang hmm.

Sebenarnya, ada lagi tahu tak. Tapi, tak ada gambar. HM Tuti,Atin,Ciklat One,Ciklat Two(Ceplos),Mawi,Mila,Arok.TheRock dan lain lain.Dan ada banyak lagi gambaq tapi tak upload semua hehehehe.



Masih hidup

Tammy

Zaman dia budak-budak xD

hahaha lol ni meningkat remaja sikit.


 

Zaman dah jadi mak kucing. hahah, dia selalu tayang muka menyampah.Muka dia macam kucing yg dekat meme tu. 

Lol yang tu hahaha xP




Suki / Si Gemuk / Si Gem / Handsome.
Dia dah jadi kucing bapak yg sejati sekarang.Balik pun jarang-jarang, badan dia dah tegap.And dia dah garang hmmm. 



Kekemato
 
Zaman kanak-kanak Kekemato.

  

dah remaja sikit hehe.Muka dia nak sama dengan Miley dengan Minah. Serious <3




 

 Muka time dia tgh geram. Dia selalu kalau aku study mesti duk atas meja aku. Klu aku tengok anime, mesti duk atas laptop aku. Nakkan perhatian namanya ini. Sekarang ni dia gemuk gila hahaha best peluk dia.Kesian dia tak ada kawan, nanti dia jadi kucing bapak,tak dak dah kat rumah T.T Among kucing aku yang lain,gambaq dia paling banyak.Cuz i love him <3 <3



Dengan ini,tamatlah pasal kucing aku nih. Nanti,Tammy nak beranak aku update lagi ya hehehe >.<



Sesungguhnya,mereka amatlah precious bagiku.Aku sayang sangat kat diorang walaupun aku selalu malas buh nasi kucing. hehehe. 

D.O nangis comel.


Aku harap kucing aku baca semua ni.So,dia boleh bangga dapat tuan macam aku nih.Kahkahkah xpOkaylah Assalamualaikum.



D.O good in singing.



and good in sexy dance too (?) 



ADIOS.


























































  
















NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh