Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



26 December 2013
7.1.14 | 0 comments

Assalamualaikum and annyeong :3 hehehe.Hi guys,aku update lagi yehet?hehehe.Kali ni pasal tarikh hari nih. 26 December 2013.Hmm aku tak pasti sama ada bad day atau good day atau just a warm day?ehm lol.AAAAAA KaiSoo my feels hehehe.

Okay first aku pergi sekolah.Time nak pergi tu,kena kalut kalut. Haih nasib baik aku sempat pakai kain. Ehem? LolSecond,aku pi skolah then bila tgk nma.Aku masuk dlm kelas 4KJ. OHHHH OTTOKE. Macam mana ni aku dahlah tak minat bab lukis-lukis nih haih.Aku nak masuk kelas 4Akaun seriously tapi budak-budak kelas aku ramai yang macam ‘Eiii aku tak nak lah aku nak masuk akaun blablablabla’.Amanina dengan Aimy masuk kelas 4SC1. How lucky they still same class. And aku dengan Nana still same class 4 tahun berturut-turut,kawan baik betul kitorang nih. Haih hahaha xD Syasha jangan jealous haaa :p

Third,ada seorang kawan aku nih,kitorang ditakdirkan untuk sekelas.And dia macam ‘happy’ walaupun aku rasa itu fake.Haih.So dia kata nanti kita duk sekali eh?Aku macam ya ya,aku nak duduk dengan siapa lagi klu bukan dia en,pastu bila naik kelas, dia duduk dengan org lain.And i was like ‘Ergh baik tak payah tanya,aku macam haih’Forever alone aku jawabnya.Then, Natasha Nabila duduk sebelah aku.I don’t mind seriously.Tapi macam ergh.

Lepas tu,minah tu cakap ‘eh balik dgn Amanina kan?Kita balik sekali eh?’ Aku macam kau pergilah balik dengan orang yg kau duduk tadi.Lol hahaha k kejam.Pastu,aku ngadu dekat Aimy yang aku kena duduk dengan Natasha Nabila.Pastu aimy kata “Habis (nama pompuan tu,aku tk nak sbut nma dia lalala) tak duduk dengan hg ka?” Aku diam ja. Then dia kta “Hehe aku duduk dgn Syafikah tadi,” Dey pompuan,lebih baik hg diam. Hahahahaha kalau perempuan tu baca mamp0s.Hahaha nanti dia kutuk aku lagi pew.Dah kenapew jadi rempit nih :3Hmm lantak ah.Aku tgh panas panas panas panas.Kipas tak pasang sebab tu lah. LOL hahaha okay.

Balik tu aku ngadu dekat mak aku then dia cakap,biaq jelah.Haih.I guess,aku jadi budak yg paling dibenci dlm kelas tu nanti.Fiza pun macam benci aku ja.Aku pun kurang sangat dngn dia sebenaqnya xD lol. Umi dia dpt kelas 4SC2 pulak.Seriously,i’m forever alone.Nak duduk dengan Najmi lahhh.hmmm
Oh ya,aku cakap dekat mak aku yg aku masuk kelas 4KJ.Mak aku tnya, “Hg bolehka?”Hmm aku?Aku takut kekok ja.Aku bukan jenis yg berjinak-jinak dengan lukisan nih haih.Then,dia kata “Hm masuk jelah.Kejuruteraan tu banyak peluang nak masuk universiti,” Okay. Aku nak masuk Akaun tapi ramai orang nak masuk akaun.Eeee tiru lah awak semua nih. Hahaha XD Cakap dekat kak aku,dia suruh try mintak Akaun dulu. Hmm akan ku c0ba. lollll

And guess what,aku jadi pengawas lagi.yehet -_-.Mak kata “Hg jadi pengawas lagi naih.Mak nk jahit baju 
yg beli tahun nih,” And i was like “Hmm okay,” Rasa sedih jugak sebenaqnya.Aku pakai baju yang lama pun takpa,hehehe <3

Okay,aku rasa aku ada crush baru.Tapi aku tak pasti,aku suka dekat dia ke dak.Aku cuma rasa biasa ja.Tapi,haih entah.Dia comel kahkahkahkahkah (p/s :Aimy klu baca jangan jealous and muntah pls)

okay again aku tulis dekat microsoft word nih.hehehe.Abah,bayaq internet juseyo T.T hmmmm. Hari ni hari khamis,so tak leh tgk EXO Showtime hmmm.Running Man pun aku dah lama tak tengok.AAAAAA I can’t accept this.Sekarang pukul 10 pm. hmm


Do Kyungsoo handsome



And



Naekkoya <3 <3 <3 Dont take him from me,arasso?



ADIOS.

NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh