Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



Carnival's Day
7.1.14 | 0 comments

Assalamualaikum and annyeonghaseyo everyone!Hi sihat?Hari ni 28/12/2013 (Aku tulis dkt microsoft jangan ckp aku sesat haha) Kyungsoo so quteeee <3 I want to bite him.

Oh ya,bagi aku hari ni best sangat. Lol tersangat best.Sbb apa aku best?hmm
Aku pergi carnival for the first time!Oh yeah!hehehe.hahaha ok jangan gelak.Jangan gelak.Senyum takpe.lol. 
Hmm, waktu pagi tu,aku ada hal yang aku rasa tak boleh pi.Pastu,abah ajak jugak pi.Amau cek amau pi.Hahah then abah marah-marah,aku pergi bersiap dengan pantas.

Pi sana,ramai ler orang yg pakai baju merah..Dah boleh jadi boria dahh oh lol.Pastu,duduk sekejap.Pekerja carnival tu,ajak semua dari RELA and satu lagi aku tak sure pi dkt dataran (ckp je dataran k.imagine jer) Kitorang bt senam robik.Lagu poco-pocolah, Aloha lah,macam-macam.Lagu EXO xde ke woiii.Aku time tu tak dak mood.Aku buat senamrobik tu dgn lifeless skli.Bila aku tgk abah,irfan senamrobik,aku gelak.Hahahahah.Oh ya time tu aku jumpa mamat spek pakai bju superman warna kelabu.Handsome.

Then,lepas dapat gelang nk masuk carnival tu.Kitorang pun pergilah masuk kan.Suraya,anak kawan abah tu mai dkt aku then ckp “Kejap lagi kita main sama-sama tau!”Aku pun “Oh okay hehe,”.Pastu,ada sukaneka untuk kanak-kanak.Hahaha aku gelak jer Irfan masuk.First,Aqiff masuk tp dia tarik diri.Hahaha.Sakit perut aku gelak tgk diorang main.

Lepas habis sukaneka tu,aku ajak Irfan pergi papan gelongsor (yg tk pkai pelampung)Km naik yg hijau.Irfan tk mau naik biru sbb gelap.LOL.Aku menyesal tak naik lagi yg biru tu haih.Lepas tu,kami pergi mandi dekat mana tah.Then aku jalan dekat tepi-2 tu.Irfan tak mau ikut sbb dalam.Then pergi main dkt pool untuk kanak-kanak.LOL.Oh ya,aku jumpa mamat spek pakai baju warna kuning pulak kali ni.Handsomelah jugak.Tp aku anggarkan dia lebih kurang F1 atau F2? Maybe.

Time aku pusing satu carnival tu,aku jumpa sekumpulan lelaki handsome omg.Aku nak cover cun time tu,tapi haih aku tayang muka poyo jer kat situ.Handsome woi.Hahaha pi sana cuci mata jerlah.Then,aku naik pergi makan dulu.Time tu dah pukul 12 kot?Cepatnya masa berlalu.

Lepas habis makan,Suraya mai dkt aku,dia ajak pergi main papan gelongsor (yg pakai pelampung) Aku pun ikut ja.Time beratur tu,kami sembanglah apa-apa2 pun.Then,dia ternampak kawan sekolah dia,Hafiz.Pakai baju biru,handsome omg.Dia macam sembang lah dengan kawan2 dia.Aku tak tengok sangat,aku duk tengok org naik papan gelongsor tu ja.Then,aku trnampak mamat spek pakai bju hitam kot?Haih.Hari ni banyak aku tgk mamat pakai spek jenis ideal style aku haih!

Lepas habis Suraya sembang dengan kawan dia tu.Dia cakap “Tu kawan skolah aku,”.Aku pun “Ohh,” then dia kata “Handsome kan,” Aku pun senyum ja. Takkan aku nak ckp ‘Handsome gila.Nak ngorat dia boleh?’Gua lari balik rumahlah time tu.Then,sampai time kitorang,kami naik yg warna biru tu dulu.Hahaha yg tu best jugak.Aku jerit.Then dh sampai bawah,Suraya cakap “Ni first time kan?Tak dgr pun hmpa jerit,” Aku cakap “Eh jeritlah.Maybe suara pelan,”

Then kami naik yang warna hijau tu pulak.Hahaha time turun tu ya allah rasa nak mati.Sbb dia macam menjunam.Aku ni duduk depan pulak en,serious aku mengucap banyak kali time tu.Dah turun bawah,aku ckp “Tak mau naik dah.Takmau,”pastu dia gelak. Then kami pergi dkt taman permainan untuk kanak-kanak tu.yehet.Lepas tu pergi pusing satu carnival,ataupun longkang carnival tu.Ahh tak sure nak panggil apa.Aku ni tak pandai berenang.So jalan jelah.

Pastu,kami pergi main ombak?Then,ada mamat nih badan dia tegap (omg haha) pastu dia usya aku padat.Aku seram,aku pandang kot lain.Wei usya macam nak makan org jer.Then,aku tak ingat selepas itu,yang pastinya aku happy.HEHEHEHE.

Hari ni aku jumpa 3 type ideal aku.Hahaha mamat pakai spek,Hafiz kawan Suraya (ciri2 rupa dia jer) and mamat usya aku padat (aku cancel lah dia) hahahaha.Okay.Nampak macam aku gatai jer bila baca dekat atas ni balik.Aku bukannya gedik nak pergi usya diorang,dah ternampak.Tertariklah sikit.Nasib blog ni tak ramai org baca.Klu dak,people will be ‘I’m judging you’Hahaha okaylah.Assalamualaikum.

Do Kyungsoo hensem.



And comey!


Adios. 

NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh