Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



31 December 2013
7.1.14 | 0 comments

Assalamualaikum and annyeonghaseyo guys!Haiiiiii hahahaha sekolah dah start.Suka tak anak-anak? xP Haha, dah form 4 dah aku.Tak cayanya. Hmm.Chanyeol tampaq Kyungsoo butt.Is it fun? -_- hahaha and look at Sehun.LOL. Xiumin socute. Baekhyun be like 'YA!' Chen, ahahaha handsome >.< 

Aku tulis dkt microsoft lagi weh. Hari ni 31 December 2013 jam 10:07 a.m hahah xD lagi 2 jam kot nak 2014. Haih klu internet sekarang ada, aku dah tweet #2014Wishes ke? apa ke dkt twitter.Hehehe
Aku dah beli barang sekolah Cuma tahun ni aku tak buat baju baru jer.Pakai baju lama.And,kotak pensel pun aku guna yg lama. Yg zaman darjah 6 punya kot?Hehehe.Yg lain semua dh beli, walaupun tak dapat apa yg aku nak dlm ‘List-to-buy’ tu. Aku berpuas hati kok. Hehehe.

Selama aku tak online ni,aku study ahaha aku study bab 1 ja.Physic,Sej,Agama.Chemistry aku tak baca sbb aku hahaha rasa macam tak paham. Hmm. And,buku nilam pun aku dah penuhi. Hahaha 25 buku juga aku baca.Bosan teramat k weh. Baca yg hat tebal-2 tu 25 buah xP

Oh ya aku pi tuisyen.Dekat optima, memula aku fikir nak pergi ke tak nak.Pastu,pagi tadi,ayah aku nak pergi kerja then aku tnya “Abah boleh dak pi tuisyen?” then memula ayah aku macam tak mau en, pastu mak aku kata “Pi jelah tuisyen,tp kena sanggup lah nk buat kerja banyak,”. Abah balik tu, dia ajak pi daftar lol.
Aku daftar 5 subjek, Math,Addmath,Physic,Chemisty,P.Perakaunan.Prinsip Perakaunan sebenarnya tak ada dlm subjek aku pun,tapi SPM nanti aku nk mbik subjek ni.Sbb memulakan aku cakap yg aku nak ambik kelas Akaun tp dapat klas KJ.Lepas tu aku tnya cikgu Siti Munirah “Cikgu,klu tambah subjek boleh?” Dia balas,”Boleh.Nak tmbah subjek apa?Seni?” Aku tersenyum sinis.My thought that time “Muka aku nk tmbah subjek seni?Puih,” hahaha. Lepas tu aku jwb “Taklah, akaun,” cikgu kata okay ja.

Haha okay tadi,abang acap call aku.Hahaha suara dia macam poyo ja.Tanya result aku berapa,first aku tak tau dia siapa.Sebab telefon lama aku rosak,so lost contact lah kan,then dia tnya “tau dak ni sapa?”Aku cakap “Siapa?” then dia balas “Aii ex sendiri takkan tak kenal kot,” Aku mcm siapa ex aku? Amirul Amir?Takkanlah.Mana katak (gelaran yg dulu aku bgi dkt dia.Dia panggil aku kodok lol) tu dapat no aku. Izwan, eii mimpi apa dia call aku. Then aku balas “Alif?” pastu dia ckp “Sebelum alif,” Aku gelak.Hahaha “Abg Acap eh?” then dia kata “Haaa,” haha then km ckp macam2, tapi handphone aku atau no aku yg bermasalah sebab dia aku tertutup call sendiri setiap 1 minit 20 saat. Hahaha.

Lagi aku tak tau nak cakap apa hmm.. aku tak tengok RM dah lama. EXO Showtime pun ep 5 aku tak tgk lagi. Lusa dh ep 6 woiii >.< hmm.

Ahh disebabkan dah nak 2014 kan, aku nak bagitau azam aku untuk tahun depan.Ehem ehem.

1. Aku  akan rajin solat.Tak mau tinggai.



2. Aku kena rajin belajaq.Nak SPM woi nanti.Mmg kena pulun betul-betul.


3. Aku akan senyum selalu 2014 ni.Tahun 2013 aku kurang senyum.


4.Tak mau jadi pemalas.Pemalas bt hw,pemalas kemas bilik dan segala benda yg ada kena mengena dgn penyakit ‘M’ yg tak boleh diubati nih.hihihi.


5. tlg ibu bapa


6.Berjimat cermat.

7.Nak jadi tough.Aku tak nak cepat nangis atau cepat merajuk.

8.Lebih jaga perasaan orang.

9.Tak nak ada boyfriend,hehe.Eh aku ada boyfriend, tapi bias aku je k.Aku nak belajar dulu.


10.Pastikan,apa yg aku azamkan ni,semua aku turutkan sepanjang tahun 2014.Kalau boleh tahun seterusnya,


Dengan nama Allah,itulah apa yg aku azamkan.Harap-harap tercapai.Hahaha okaylah yang tu je kot apa yang aku nak cakap. Selamat tahun baru,semoga azam anda tercapai.Hehehe Assalamualaikum

Do Kyungsoo smart



And naekkoya~ hikhik



Annyeong!


NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh