Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



2 Januari 2014
7.1.14 | 0 comments

Assalamualaikum and annyeonghaseyo guys.Hi ahahaha again aku tulis dkt microsoft word, dah 10 hari dah woi. Hmm.Nak tgk EXO Showtime, Running Man, Deurama. Hehe T.T Abah byq bil juseyo.Hahaha Kris ngn Chanyeol lol Xd D.O Kyungsoo so cute~~~

Okay aku dah jadi budak form 4!Wah haha.Aku duk kelas 4KJ.Waktu dapat tau aku duk kelas 4KJ tu,aku tak suka sangat.Sebab ada lukis-lukis.Tapi,aku belajaq Fizik dgn Kimia cuti tu sat,tengok macam okay jer macam okay jer.

Pastu,kelmarin (1.1.2014) Cikgu-cikgu yang masuk semua macam ‘Yakin ni nak masuk kelas ni?’ Aku time tu rasa okay jer.Dengan yakin nye aku rasa yakin masuk kelas KJ. Then tadi (2.1.2014) cikgu yg masuk semuanya cerita pasal susahnya.Aku pun mcm, aku nak masuk ke idop kelas KJ. Aihh ottoke. Tadi aku tanya kak Arina,dia kata “LK dgn TK senang.Fizik dengan Kimia je yang susah,”Oh okay.Hahaha time dgq tu,tgk muka Aimy lawak hahaha xD

Tapi kalau aku nak tukaq pun kan,cikgu Rosmizar kata bulan 2 baru boleh pertukaran kelas.Pergh -_- elok dah belajaq banyak dah.Ujian 1 awal bulan 3 tu,baik tak payah.Haih kesimpulannya,aku akan duduk kelas tulah.

Okay i’ll try hmm.Oh ya aku jadi bendahari lagiii.Haih,diorang ni percaya aku sangat kenapa. Percayalah orang lain pula.3 tahun berturut-turut muka aku cop bendahari jer. Sejak form 2 lagi,aku jadi bendahari.Umi kata “Muka hg ni mmg trtera bendahari,” Oh. Okay.Lepas tu,jadi orang kepercayaan cikgu Shangkari, erk?heheh.

Duit kelas 2 ringgit. Duit BI, RM2, then kutip duit math pulak RM8.50.Seperti Natasya ckp dekat aku dulu “Hg kaya duit orang ja,”Hahaha macamlah aku boleh guna duit tu -_- Muka aku kena nampak ganas lah ye nampaknya. Kah kah kah. Hehehe.

Pastu aku tuisyen dkt Optima,hmm esom dah start kelas Physics,haih.Aku ambik 5 subject,aku decide tak 
nak ambik Math dengan P.Perakaunan.Sebab,aku rasa mahal pulak,setiap kali pi kena bayaq RM8.50 Mahai woi bila kira balik.Hmm,so aku potong lah Math dgn Akaun tu nanti.

Kelas KJ sebenarnya tak ada Akaun,aku ingat nak ambik en,pastu bila dengaq cikgu kata Fizik ada 3 paper,Kimia ada 3 paper,Addmath ada 2 paper and blablabla banyak gila paper, jenuh perah otak ler.Nak tambah P.Perakaunan lagi.Mampus den. Hehe. So tak jadi ^.^

Haa dlam kelas aku ada orang nama Liyana jugak.Hahaha bila org panggil Liyana,aku mesti kalih.Woi sensitif woi.So,aku kena bagi nickname lah sikit en.hehehe. Takkan nak panggil Liyana Keding.Dia pun keding.Takkan nak panggil Liyana Tinggi,haha kesian pulak kawan pendek xD Mian. Pastu apa?Takkan aku nak suruh diorang panggil @akananami kot?hahah.Atau pun Liyana Ramlan dengan Liyana Masli.Okay jer macam cun. Hehehe.

Haha okaylah.Dah banyak dah aku taip.Lenguh pulak jari jemari aku menaipnyew pun.Hmm,aku ucapkan ‘Selamat Tahun Baru’ Aku tak pasti aku dh ucap.hehehe. Hahaha goodluck for your study~ Sayang korang~~Assalamualaikum.

D.O white rich


While Suho,money rich. HAHAHA.


ADIOS.

NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh