Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



Happy Birthday Khairul
8.4.14 | 0 comments
Assalamualaikum!!!!!Hai post ni aku nak tujukan kepada Muhammad Khairul.Jap jap sbelum tu marilah tatap gambar di atas,Do Kyungsoo yang cuba mengambil hati aku ni walaupun dia sbenarnya dah ambil hati aku lama dah. Aaaaaaaaaaaaa melting bhai.

‘Happy Birthday to you!Happy Birthday to you!Happy birthday to Khairul!!!Happy Birthday to you!!!!!’

Wahhh merdu sekali suara aku menyanyi ehem ehem. Hahaha happy birthday sekali lagi. Tak sangka kawan aku dah tua T^T kekeke.Untunglah dah boleh ambil lesen T___________T Takpa aku minggu depan ja wuhuhuu tak sabarnya. Lol

Weh dah check hadiah dah?Hahahahaha terharu tak hadiah aku mahal sangat?!Terharu la terharulahhh.Kena terharu gak.

Hahahah sebab aku bagi hadiah plaster tu, aku tahu hati hang selalu terlukakan?Walaupun hang tak pernah bagitau aku hati hang terluka,tapi aku tau hang selalu terluka.Ceh.Betulkan apa yang aku cakap?So,bila hang rasa hati hang terluka.Tataplah belakang plaster tu. Pasti hang akan tersenyum.Harap hang tersenyumlah.Tapi kalau hang luka dkt tangan ka apa ka,jangan pakai!!Plaster tu untuk hang tatap jaaa hahaha sebagai memori kita berdua.Ceh pehal macam jiwang ja. Jangan buang!!Kalau dak aku tak mau kawan hang. Kekeke.


Okay sebenarnya aku nak bagi plaster ja dkt hang. Tapi aku kesian dkt hang, hang dah banyak berjasa dekat aku.So,aku tambahlah toblerone. kekekeke.Hat toblerone ni hang kena terharu seumuq hid0p. seriously, aku dgn ayah aku pergi pasar malam.Ayah aku pergi tempat lain, aku pergi tempat lain.Wei aku sanggup pergi 7E semata-mata hang.Lepas beli tu, aku lari takut-takut ada bangla nak culik aku.Duit lagi.Tenaga lagi. haha Jangan buat perkara yg smpai aku rasa menyesai pi 7E beli toblerone k?!

Hanglah kawan lelaki yang aku paling percaya. So,jangan sesekali buat perkara yang smpai hilang kepercayaan aku nih okay?!Kalau hang buat siap hang!!Aku belasah hang cukup-cukup!!Okay,last sekali, aku nak mintak maaf klu aku ada buat salah dekat hang.Walaupun aku rasa aku tak dak buat salah dkt hang ^_^ kekeke

And hadiah untuk aku, bagilah forrero rocher mcm dlm gambar nih.




Khairul mereng


Dan Liyana comel


Okaylah bye


NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh