Kiyowo.


a girl who loves food more than people



Theme ©



Selamat Hari Raya
26.7.14 | 0 comments
Kaisoooooooo~
Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua.Hello hello Selamat Menyambut Bulan Ramadhan walaupun dah lewat sangat dah esok lusa nak raya tapi hade aku kisah aku tak ucap lagi.Okay gambar di atas tak ada kena mengena dengan Raya but first let me do my job as fangirl. DAMN YOU KAISOOO. KYUNGSOO REALLY LOOKS LIKE KAI'S GF OMG. WHY KAI LOOK SWEET IN THIS GIF? MY HEART CAN'T ACCEPT IT. NAHH KAISOO SHIP SAILS REALLY WELL BCS KAISOO NEVER SINK LMAO.

Okay cukup. Aku nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin.Dah buat kuih raya belum?Tahun ni again family aku tak buat kuih sebab oven rosak.Everyday nampak je timeline dekat Twitter duk post gambar kuih raya. Wa disini sangat jelez tahu!Sebab dapat beli ja kuih raya,tak buat pun :((( Nevermind.How about rendang?ketupat?nasi impit dan lain-lain?Ya esok pada tanggal 27 July 2014. Memang hari paling memenatkanlah pokoknya gitu endon banget.Esoklah nak buang rendang ketupat kemas rumah dan sebagainya.Buat-buat last minute cenggini baru rasa feel raya hahah lol.


Okay aku tak tahu nak cakap pasal apa dah.So aku nak list orang-orang yang terchenta disini.Family takde,sebab yang tu antara aku dengan family aku je hohohoho
 Cat

Hahahah kucing aku bukan orang ye tapi tetap benda yang kucintai gitu.Maafkan kak yana ye sayang-sayang semua, kak yana kadang-kadang memang terlupa nak kasi korang makan.Hahaha tapi nasib ada abg ajim hampa tu lol. To : Tammy, muka sombong banget tapi manja bila nak makanan je dan dengki dengan kucing lain. Cika, yang manja sangat then suka marah kucing lain. Mansei, kucingku yang disayangi geram tahu suka panggil dia gemok perut boroi. Daegu, daegu-daegu yang comel! Janggu, yang lasak dan kuat makan tapi tetap maintain kurus. Ritsu, pendatang yang entah datang dari mana, bila orang nak pegang dia tapi takmau. Twilight, kucing kekka yang mai duk sementara yang sbenarnya suka curi ikan tapi buat muka baik. Dan anak-anak kucing baru, Carlo, Rio, Diego. Oh ya tak dilupakan, Si Gemuk yang dah lama tak balik,kalau balik pun nak makan ja.

Gangbao

 Gangbao sayangggku! Aimy Amanina Umi Atyn!! Okay aku nak mintak maaf dekat diorang sebab aku selalu langgar sesuka hati macam Chen langgar Kris huhuhuhu. Kepada Aimy, yang dah jadi tukang gila dan sebagainya dekat twitter thanks. Dekat twitter tu tak ada sesiapa aku nak menggila selain hang.Kepada Amanina, thanks sebab dah banyak tolong aku selama ini ceh ceh ceh. Kepada Umi, thanks jugak sebab hantar aku pergi dan pulang ke sekolah lol. Kepada Atyn, thanks jugak sbb jadi geng minat EXO. heheh.

Classmate (4KJ)
Okay ini untuk classmate aku.Classmate aku ni jenis semua pala gila-gila jadi aku kadang-kadang ni satu kepala gila jugak, cuma kadang-kadang aku macam Key, like 'where am i' 'who are these people' 'why am i here' gituu. Sorry tau weh kalau aku ada buat terasa ke mende dekat bdk kelas ni.Aku ni memang tak pandai sangat jaga hati, tapi harap di ampun ya. Kepada Syasha, ketua kelas yang comel dan sentiasa semangat dalam hias kelas dan apa-apa pun. Farith, penolong kelas cool yang bagitau semua movie yang best-best.Farry, partner sebelah aku yang sentiasa cantik dan semangat dalam memberi hujahnya gitu.
 Nana yang tahun ni tetiba jadi touching kuat dan selalu cerita pasal adik kesayangan dia.

Izzati, geng gelak dalam kelas,kadang-kadang aku suka bagi dia gelak kalau dia kena ulcer hahahah. Naimah,geng gelak jugak tapi aku dengan Zaty selalu sakat dia,dia comey! Dayah, selalu tak hadir ke sekolah, tapi bila ada dia bertambah seri kelas. Umi, selalu buat lawak tak jadi kahkahkah *nak gelak ke tak eh* Fareezul, geng tak suka LK and pening pasal LK and selalu vote gaga and sangat suka menari. Najmi, peminat setia Nichkhun yang selalu menari wave dalam kelas dan selalu kena dengan cikgu-cikgu. Athirah & Shafikah, yang selalu gosip dua, tak yah pi dengar aku tau mesti pasal cinta. Fiza & Tyfany & Natasha & Syahirah , geng belakang ni aku tak tahu sangat tapi mereka okaylah ;) Liyana & Syamim, diorang ni suka baca novel, masa lapang sikit baca novel.

Budak-budak lelaki yang aku tak rapat sangat pun termasuk sekali lah ya. Ikhwan, si boyfriendnya Syasha yang dekat Twitter je bising dekat luar diam gila mamat nih. Ashyeraff, budak lelaki yang rajin dalam kelas kami dialah rajin tolong,sapu sampah, memang senang dibuli nih. Luqman, yang pandai LK,macam mana dia pandai aku tak tahu arh TT-TT. Sheikh, yang pandai lk jugak,yg kadang2 annoying. Iqbal, yang tolong-tolong aku dalam LK. Bazli, budak paling pendiam dalam kelas dan selalu kena bash hahaha. Wai Keat, dak paling comel dalam kelas. hahaha suka tengok dia senyum. Viknesh, best jugak cari gaduh dengan dia nih, hari tu dia kta kalau brazil kalah,dia nak potong botak, sampai sekarang tak botak-botak pun.Bob atau Hafiz,yang selalu kena marah sebab pengotor. Dan last sekali, Fariz,budak baru dalam kelas tu. Tak tahu macam mana dia,so takleh describe.

Kawan rapat mahupun tak rapat mahu pun yang kenal aku atau yang aku tak kenal.Sekali dengan kawan di facebook, di twitter dan lain-lain.

Okay ini kepada umum ahaha aku dah mati akal nak taip sapa lagi. Here is , dekat Khairul, yang dah bagi coklat dekat aku thanks gila woi. Bertahun gak ah tunggu. hohoho :b Dekat Luqman Hakim a.k.a Luqman Siam (banyak sangat kwn aku nama Luqman Hakim ni) , do lama tak dengar cita,hahahaha sorry pendek kalau aku ada buat salah. Dekat Alif Ruslan,mamat yang suka kereta,sorry banget. Kepada followers di Twitter,yang dah banyak baca tweet aku yang memalukan tu. Dan lain-lain.


Dan lastly kepada semualah senang aku nak mintak maaf kalau ada silap terkasar bahasa menda apa semua tu.Selamat Hari Raya,hati-hati di jalan raya.Jangan ingat orang tersayang, ingat orang tersayang tu yang buat lagi eksiden. Okay,Selamat Hari Raya Aidilfitri.Yang baik itu datang dari Allah SWT, yang jahat itu datang dari saya. Sekian terima kasih, Assalamualaikum.




Pernah tak kau nak lambai dekat orang,then orang tu pandang belah lain?Buatlah macam ni sumpah rasa malu dalam diri je.



'
Jaga pemakanan ya, waktu hari raya nilah ramai yang dapat penyakit tahu.Beringat-ingat sama!


Dan berhati-hati di jalan raya! Yang dah ada lesen tu,tengok-tengoklah sama noh!


Adios



















NEWER
PAST



follow profile linkies archive refresh